LifePro S-2PC-1000B Infrared Heater

[Preview 1][Preview 2]
http://d3gqasl9vmjfd8.cloudfront.net/3df727cc-2e15-4bd8-9450-560862d7d786.jpg

LifePro S-2PC-1000B Infrared Heater
Price: $59.99
Shipping Options:: $5 Standard
Shipping Estimates: Ships in 1-2 business days (Wednesday, Jan 21 to Thursday, Jan 22) + transit
Condition: New

[http://www.wootstalker.com/images/buy.png

Buy It](http://www.woot.com/offers/lifepro-s-2pc-1000b-infrared-heater-3) [http://www.wootstalker.com/images/amazon.png

Search Amazon](http://www.amazon.com/s/?field-keywords=LifePro S-2PC-1000B Infrared Heater) [http://www.wootstalker.com/images/google.png

Search Google](https://www.google.com/search?hl=en&tbm=shop&q=LifePro S-2PC-1000B Infrared Heater)

Previous Similar Sales (May not be exact model)
1/7/2015 - $59.99 - Click To See Discussion (32 comments)

1/15/2015 - $59.99 (Woot Plus)

Home Depot has something extremely similar (though perhaps with a different model number) for $1 cheaper, free shipping…

http://www.homedepot.com/p/Lifesmart-Life-Pro-Series-1000-Watt-4-Element-Infrared-Electric-Portable-Heater-with-Remote-LS1002THD14/205400938

Mediocre reviews… says it keeps a warm room warm, but takes a long time to heat up a cold room.

Looks like it might be another slow mover.

Menards(local Wisconsin store) selling same thing for same price. no shipping…

JUNK! Received mine today and it was DOA. Not sure if it was damaged during shipping but there was a small chunk of black plastic and two silver screws on the bottom of the box when I took it out. Plugged it in and the red light on the back power switch came on but the from button won’t turn it on. No heat, no fan and the front light doesn’t come on either. Wonder what my options are…

Sorry to hear that you received a defective product.

We recommend that you contact the manufacturer of the product as there should still be a 1 Year LifeSmart Warranty: http://lifesmartproducts.com/

If you contact them and find that they’re unable to help find a resolve, please feel free to email into support@woot.com and let them know.

Sent them an email and also emailed woot. I’m annoyed.

Acex008,

I can not believe that a Woot representative (?) would tell you to deal with the manufacturer FIRST.

95 out of 100 times the manufacturer (whether it arrived D.O.A. or not) would expect you the consumer to pay for the shipping to send the item in for repair or replace.

To add insult to injury many of the same manufacturers want the consumer to pay for the shipping back to your home!!

That is insane in my opinion for Woot to tell you to deal with the manufacturer FIRST!

Woot, you just went wayyyy on down the list of people I want to buy from by saying this to a person that bought from you & got something DOA.

Sort of reminds me of that old “we stand behind our products & our customers!” (Yeah, how many miles are you behind me??)

Even though it was not my purchase, seeing as how you folks at Woot do not want to take immediate ownership of this persons problem.

I will not pick you guys out as one of my first stops in the future.

Ace, I am sorry this happened to you & you surely deserve better than that.
Hope your problem has been resolved & you have either received a refund or replacement by now.

Take care,
Vermin

Hi verminator17:

Often the manufacturer can troubleshoot the problem on what seems like a defective unit.

Woot will take returns for damaged or defective products in the first 21 days as per our return policy (linked in my signature).