Z-Cyber 128MB MP3 Player with FM Radio


#1

Welcome to the Z-Cyber 128MB MP3 Player topic for Monday, December 20th 2004. Please post your questions, experiences, or pricing comments for the Z-Cyber 128MB MP3 Player topic here.


#2

:smiley:


#3

[color=red:54f2ada7fd]MORE RAM IN THE BOX PLEASE![/color]

>> This is officially the least constructive forum to date. My thoughts on this: It’s a cheap price, but small capacity. It’s all about need. I would never be content with only 128 megs (that’s about 2-3 albums…depending on bitrate and length of course). I currently use my pocketpc as my mp3 player (with a 512 CF card) which works quite nicely but even 4x the space as tonight’s woot I find it inadequate.

…fallen

Rather than demand a recount…I’ll admit defeat as I should. Props to RingToss!

Cyberlore Responds: http://www.roken.org/woot/


#4

Cheapest on Froogle is $43.50


#5

dead


#6

WOW, CyberLore is taken down. Now he must demolish his sig tag!


#7

wow - cyberlore taken town - lol - love that script - “consecutive first posts: 10”

within 3 minutes - that was taken down

lmao - several flecks of unidentified particulate matter…
oooooo - one hole!!

damnit - you need an indefatigable sense of childlike wonder??? daaaymn

(btw - lets skip the mp3 players and phones - try some other products - the razor i actually liked - but am alredady getting that or a similar one for xmas (or better - one that cleans itself)

eitherway - lets see what else there is!


#8

Moshi Moshi Anone Karaoke

Nice honest Woot description. hmmm… just want me to buy it. not really… :roll:


#9

it’s been so long since something worth buying…


#10

nice


#11


#12

first page – now i’m a wooter…


#13

Go Cyberlore!!!

w00t!!


#14

Ut oh! We have a new champion! Ken Jennings, goodbye!


#15

[quote user=“Cyberlore”][color=red:64f7d52985]MORE RAM IN THE BOX PLEASE![/color]

Searching for product info…stay tuned!


Cyberlore Responds: http://www.roken.org/woot/

[color=red:64f7d52985] Consecutive 1st Post Woots: 10[/color]
-------------------------------------------------------[/quote]

SMOKED!

Congrats RingToss!


#16

woot the f


#17

1st page WOOT!!!
Eat it 2nd page losers


#18

yeah


#19

damned woot, depriving me of sleep!


#20

[quote user=“Cyberlore”][color=red:068192a46c]MORE RAM IN THE BOX PLEASE![/color]

Searching for product info…stay tuned!


Cyberlore Responds: http://www.roken.org/woot/

[color=red:068192a46c] Consecutive 1st Post Woots: 10[/color]
-------------------------------------------------------[/quote]

Hahaha, we have a loser.

1st page so here is at least price info, something useful unlike other stupid spammers.

Z-Cyber 128MB MP3 Player with FM Radio
Functional, affordable, and really shiny
$34.99 $5.00 S&H